Deklaracja dostępności

Urząd Miasta Kobyłka zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://kobylka.bipgmina.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Treści opublikowane przed 23.09.2020 (powód: Część załączników była publikowana w formie grafiki rastrowej.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Monika Świderska

·       Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Monika Świderska

 

·       E-mail: monika.swiderska@kobylka.pl

 

·       Telefon: 22 760 70 13

 

Każdy ma prawo:

 

·       zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

 

·       zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,

 

·       wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

 

Żądanie musi zawierać:

 

·       dane kontaktowe osoby zgłaszającej,

 

·       wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,

 

·       wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

 

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

 

·       Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich

 

·       Adres: Aleja Solidarności"77, 00-090 Warszawa

 

·       E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl

 

·       Telefon: 800 676 676

 

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 marca 2021 16:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Barbarski
Ilość wyświetleń: 1813
01 kwietnia 2021 08:55 (Przemysław Barbarski) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
01 kwietnia 2021 08:55 (Przemysław Barbarski) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
01 kwietnia 2021 08:54 (Przemysław Barbarski) - Aktualizacja deklaracji dostępności.