INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

INFORMACJA NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (ZGODNIE Z RODO)

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Kobyłka jest: Burmistrz Miasta, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Kobyłka, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować za pomocą adresu email: iod@kobylka.pl.
  3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. C rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) oraz ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Kobyłka.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem przetwarzają dane osobowe.

  1. Dane osobowe będą przetwarzane oraz przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (25 lat, kategoria A).
  2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiadają Państwo prawo, do:

1)      Dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;

2)      Sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;

3)      Usunięcia danych, na zasadach przewidzianych w art. 17 ogólnego rozporządzenia;;

4)      Ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia;

5)      Wniesienia sprzeciwu, na podstawie art. 21 ogólnego rozporządzenia.

Prawa te, są wykonywane przez Państwa również względem tych osób, w stosunku do których sprawowana jest prawna opieka.

  1. W sytuacji, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
  2. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo zobowiązani do ich podania.
  3. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 listopada 2019 11:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Barbarski
Ilość wyświetleń: 365
13 listopada 2019 11:13 (Przemysław Barbarski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)