Zarządzenia Burmistrza

Zarządzenie Nr 120/2014 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:remont ul. Ogrodowej w Kobyłce - wymiana nawierzchni na kostkę betonową brukową.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10-06-2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Zamówień Publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karina Jaźwińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 października 2014 14:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Rutkowska
Ilość wyświetleń: 1957
03 października 2014 14:25 (Anna Rutkowska) - Dodanie załącznika [120.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 października 2014 14:24 (Anna Rutkowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)