Porządek obrad

XVI Sesja Rady Miejskiej w Kobyłce

 

                                     

                                                                                                           Kobyłka dnia 18.04.2012 r.

Przewodnicząca Rady

Miejskiej w Kobyłce

WOW-BRM. 0002.4.2012                             

                

                                                                                                                                                  

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) - zwołuję  XVI sesję  Rady Miejskiej
w Kobyłce w dniu  26 kwietnia 2012 roku ( czwartek ) o godz. 16.00 w siedzibie Urzędu Miasta w Kobyłce ul. Wołomińska 1.

Proponowany porządek XVI sesji Rady Miejskiej:

 

1.    Otwarcie XVI sesji RM.

2.    Przyjęcie porządku obrad XVI sesji RM.

3.    Zatwierdzenie protokołu z  XV sesji RM.

4.    Działalność Komisariatu Policji w Kobyłce.

5.    Sprawozdanie Przewodniczącej Rady z działalności między sesjami.

6.    Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności między sesjami.

7.    Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Kultury w Kobyłce za rok 2011.

8.    Sprawozdanie z działalności Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2011.

9.    Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Kobyłka  na lata 2012-2024.

10.  Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę budżetową Miasta Kobyłka na rok 2012.

11.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie inwestycyjne pn. „Kanalizacja deszczowa – Budowa kanalizacji deszczowej w poprzek ul. Zacisznej i w ul. Czarnoleskiej w Kobyłce” i ustanowienia zabezpieczenia.

12.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie inwestycyjne pn. „Kanalizacja deszczowa – Budowa odwodnienia w ul. Chopina w Kobyłce i kanalizacji deszczowej w ul. Matejki w Kobyłce” i ustanowienia zabezpieczenia.

13.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa sieci wodociągowych – Budowa sieci wodociągowej w ul. Lipowej w Kobyłce” i ustanowienia zabezpieczenia.

14.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie inwestycyjne pn. ”Budowa sieci wodociągowych – Budowa sieci wodociągowej w ul. Granicznej w Kobyłce” i ustanowienia zabezpieczenia.

15.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki
z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie inwestycyjne pn. „Kanalizacja sanitarna – Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej w ulicach Zagańczyka, Mareckiej, Nadarzyn w Kobyłce”
i ustanowienia zabezpieczenia.

16.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

17.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu na terenie Gminy Kobyłka.

 18.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Miasta Kobyłka na lata 2012 – 2024.

 19.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości stanowiącej ulicę Ułanów w Kobyłce.

 20.  Przyjęcie wniosków pokontrolnych z kontroli planowanej Komisji Rewizyjnej
w zakresie realizacji oferty prozdrowotnej dla mieszkańców: korzystanie z terenów sportowych, boisk i placów zabaw na terenie Miasta Kobyłka.

 21.  Informacja o opiece przedszkolnej w mieście. Analiza potrzeb mieszkańców a ilość miejsc w przedszkolach.

 22.  Informacja z działalności na rzecz osób niepełnosprawnych (analiza ilości dzieci niepełnosprawnych dowożonych do szkół i kosztów z tego tytułu ponoszonych przez gminę).

 23.  Analiza zaległości podatkowych wobec Miasta. Wpływ udzielonych ulg i umorzeń na dochody Miasta.

 24.  Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

  1. Zamknięcie XVI sesji Rady Miejskiej.

 

 

                                                                                               Przewodnicząca Rady Miejskiej

                

                                                                                                               Ewa Jaźwińska

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.04.2012
Dokument wytworzony przez: Rada Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 kwietnia 2012 16:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agata Gawrych
Ilość wyświetleń: 2074
18 kwietnia 2012 16:48 (Agata Gawrych) - Zmiana danych dokumentu.
18 kwietnia 2012 16:45 (Agata Gawrych) - Dodanie załącznika [nowy_porzadek_xvi_sesja_rm_z_260412.pdf] do dokumentu.
18 kwietnia 2012 16:45 (Agata Gawrych) - Zmiana danych dokumentu.