Projekty uchwał

Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr VI/49/03 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 27 marca 2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Kobyłka

Uchwała Nr……….

Rady Miejskiej w Kobyłce

z dnia ……………….

 

 

 

zmieniająca uchwałę Nr VI/49/03 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 27 marca 2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Kobyłka 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1, art. 22 oraz art. 40 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:  

§ 1. W załączniku do uchwały Nr VI/49/03 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 27 marca 2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Kobyłka (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 105, poz. 2597 z późn. zm.)  wprowadza się, następujące zmiany:

   1)   tytuł załącznika otrzymuje brzmienie:

„Statut Miasta Kobyłka”;

   2)   § 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 1. Niniejszy statut stosownie do upoważnień zawartych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, określa:

1)     ustrój Miasta Kobyłka;

2)     cel, zakres działania i zadania gminy;

3)     kompetencje, organizację wewnętrzną oraz tryb pracy Rady Miasta Kobyłka, Komisji Rewizyjnej i Burmistrza Miasta Kobyłka;

4)     zasady gospodarowania finansami i mieniem miasta.”;

   3)   § 2 otrzymuje brzmienie:

„§2. Ilekroć w niniejszym statucie jest mowa o:

1)     Gminie - rozumie się przez to wspólnotę samorządową i terytorium Miasta Kobyłka;

2)     Radzie - rozumie się przez to Radę Miasta Kobyłka;

3)     Przewodniczącym - rozumie się przez to Przewodniczącego Rady Miasta Kobyłka;

4)     Burmistrzu - rozumie się przez to Burmistrza Miasta Kobyłka;

5)     Urzędzie - rozumie się przez to Urząd Miasta Kobyłka.”;

   4)   w rozdziale I tytuł „Ustrój Gminy” otrzymuje brzmienie: „Ustrój Miasta”;

   5)   § 3 otrzymuje brzmienie:

„§3. Miasto Kobyłka - jest jednostką samorządu terytorialnego posiadającą osobowość prawną, jako istniejąca z mocy prawa wspólnota mieszkańców obszaru znajdującego się w granicach miasta Kobyłka, określonych w załączniku nr 1 do niniejszego statutu, posiadająca ochronę sądową.”;

   6)   w § 7 ust. 2 uchyla się;

   7)   w § 11:

a)            w ust. 2 dwukropek zastępuje się kropką i uchyla się pkt 1 i 2,

b)            ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Udostępnianie dokumentów odbywa się na zasadach określonych  odrębnymi przepisami.”,

c)            ust. 4-7 uchyla się;

   8)   w § 12:

a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„ 1. Rada składa się z radnych, których liczbę określa ustawa.”,

            b) ust. 4 uchyla się;

   9)   w § 13 ust. 2:

a)        pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) uchwalanie statutu Miasta Kobyłka;”,

b)       pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) na wniosek Burmistrza powoływanie i odwoływanie Skarbnika Miasta Kobyłka, który jest głównym księgowym budżetu;”,

c)        pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„4) Uchwalanie budżetu Miasta, rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego Miasta Kobyłka wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu oraz podejmowanie uchwały w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi z tego tytułu;”,

d)       pkt 14 otrzymuje brzmienie:

„14) podejmowanie uchwał w sprawach: herbu  Miasta Kobyłka, nazw ulic i placów publicznych oraz wznoszenia pomników;”,

e)        pkt 16 otrzymuje brzmienie:

„16) „nadawanie  tytułu:  Honorowy Obywatel  Miasta Kobyłka;”;

10)   w § 14:

a)        ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. W przypadku niemożności pełnienia funkcji podczas sesji, przez osoby wymienione w ust. 1, jej przewodnictwo obejmuje obecny radny najstarszy wiekiem, który wyrazi na to zgodę.”,

b)       ust. 6 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) ustala i przedstawia porządek obrad;”,

c)        ust. 6 pkt 5 otrzymuje brzmienie:

„5. organizuje właściwe przygotowanie materiałów na sesje Rady;”,

d)       w ust. 6:

        - pkt 9 uchyla się,

        - pkt 10 otrzymuje brzmienie:

„10) kieruje do właściwych  Komisji lub  innych organów  Gminy sprawy, które wpłynęły do Rady Miasta;”,

                        - pkt 11 otrzymuje brzmienie:

„11) dba o porządek obrad w szczególności poprzez: udzielenie upomnienia, odebranie głosu osobie jego nadużywającej, wyproszenie osoby zakłócającej porządek obrad;”,

        - pkt 12 otrzymuje brzmienie:

„ 12) zleca przewodniczącym komisji zwoływanie posiedzeń Komisji i rozpatrywanie przez nie określonych spraw;”,

- pkt 13 otrzymuje brzmienie:

„13) ustala plan pracy Rady na rok następny w terminie do 31 grudnia roku bieżącego w porozumieniu z Komisjami i przedkłada go Radzie do przyjęcia na najbliższej sesji;”,

- pkt 14 uchyla się,

- pkt 15 otrzymuje brzmienie:

„15) w porozumieniu z radnymi ustala plan dyżurów radnych;”,

- pkt 17 otrzymuje brzmienie:

„17) informuje Radę o utworzeniu klubów radnych i ich rozwiązaniu;”,

- pkt 19 uchyla się,

- pkt 21 uchyla się,

- pkt 27 uchyla się;

e)        ust. 7 -9 uchyla się;

f)        ust. 10 otrzymuje brzmienie:

„10. Przewodniczący składa Radzie, za dany rok kalendarzowy, pisemne roczne sprawozdanie z działalności Rady, na pierwszej sesji następnego roku kalendarzowego oraz na ostatniej sesji Rady w kadencji.”,

11)   w § 15 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„ 2. Projekt uchwały powinien zawierać w szczególności:

1)     podstawę prawną i tytuł;

2)     określenie zadań i środków ich realizacji;

3)     wskazanie podmiotu odpowiedzialnego za wykonanie;

4)     określenie terminu wejścia w życie uchwały;

5)     podpis Przewodniczącego lub Wiceprzewodniczącego Rady, a w przypadku określonym w § 14 ust. 4 - prowadzącego obrady.”;

12)   w § 16 ust. 1 pkt 3 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 4 w brzmieniu:

„4) klub radnych.”;

13)   w § 18:

a)        pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) oświadczenia i stanowiska;",

b)       pkt 2 uchyla się;

14)   § 19 uchyla się;

15)   w § 21:

a)        pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) utrzymywanie stałej więzi z mieszkańcami oraz ich organizacjami.”;

b)       pkt 4 uchyla się;

16)   § 23 uchyla się;

17)   w § 25:

a)        ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Sesje zwołuje i przygotowuje Przewodniczący ustalając miejsce, dzień i godzinę rozpoczęcia sesji;”,

b)       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. O sesji powiadamia się wszystkich radnych na 7  dni przed ustalonym terminem obrad. Materiały, a w szczególności projekty uchwał na sesję, udostępniane są w Biurze Rady.”,

c)        ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. Przewodniczący podaje do wiadomości publicznej w sposób zwyczajowo przyjęty, proponowany porządek obrad, miejsce i termin odbycia sesji, co najmniej na 5 dni przed terminem sesji.”,

d)       ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Postanowienia ust. 2-4 nie dotyczą zwoływania sesji nadzwyczajnych.”;

18)   w § 26 ust. 1 - 2 uchyla się;

19)   § 27 otrzymuje brzmienie:

„§ 27. W przypadku zwołania sesji w trybie określonym w § 14 ust. 6 pkt. 2 nie stosuje się zapisów § 25 ust. 2 i ust. 4 oraz § 33 ust. 6.”;

20)   § 28 uchyla się;

21)   w § 30 ust. 2:

a)        pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) Burmistrz i jego zastępcy;”,

b)       pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„4) osoba zapewniająca obsługę prawną sesji Rady, posiadająca tytuł  zawodowy radcy prawnego lub adwokata;”,

c)        dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„5) Protokolant;”;

22)   w § 31 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. W sesji Rady, o której mowa w ust. 2 poza radnymi uczestniczą osoby, o których mowa w § 30 ust. 2 i ust. 3.”;

23)   w § 32 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Sesje otwiera Przewodniczący formułą: „Otwieram (nr sesji) sesję Rady Miasta Kobyłka.”;

24)   w § 33:

a)        ust. 3 uchyla się,

b)        ust. 5 uchyla się;

25)   w § 34 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Zabranie głosu poza kolejnością odbywa się za zgodą Przewodniczącego i powinno być zwięzłe tematycznie i czasowo.”;

26)   w § 36 ust. 5 pkt 2 uchyla się;

27)   § 37 otrzymuje brzmienie:

„§ 37. Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący kończy sesję wypowiadając formułę: „Zamykam (nr sesji) sesję Rady Miasta Kobyłka”.”;

28)   w § 39:

a)        ust. 2 pkt 6 uchyla się,

b)       ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„Osoby uczestniczące w sesji mogą zgłaszać poprawki do protokołu na piśmie Przewodniczącemu na 3 dni przed terminem planowanej sesji.”,

c)        ust. 5 uchyla się,

d)       ust. 7 uchyla się,

e)        ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Przebieg sesji może być rejestrowany na nośniku danych, który jest przechowywany w Biurze Rady przez całą kadencję Rady.”;

29)   w § 40:

a)        ust. 5 otrzymuje brzmienie:

      „5. Komisja stała nie może liczyć mniej niż 5 osób.”,

b)       ust. 8 otrzymuje brzmienie:

„8. Komisja wybiera ze swego grona Wiceprzewodniczącego  i protokolanta, zwykłą większością głosów.”;

30)   § 41 otrzymuje brzmienie:

„§ 41. W odniesieniu do komisji doraźnych Rada określa przedmiot, cel działania i okres na jaki Komisja zostaje powołana. Komisja doraźna  niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej wyboru wybiera ze swego składu Przewodniczącego Komisji i powiadamia o tym niezwłocznie Przewodniczącego.”;

31)   w § 43:

a)        ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Każda Komisja działa zgodnie z rocznym planem pracy, przedkładanym Radzie,  do 31 grudnia poprzedniego roku kalendarzowego, za wyjątkiem Komisji Rewizyjnej, której plan pracy uchwala Rada.”,

b)       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Przewodniczący Komisji jest zobowiązany złożyć Radzie sprawozdanie z działalności Komisji, co najmniej raz w roku, nie później niż do 31 stycznia roku następnego oraz na każde żądanie Rady.”;

32)   § 44 uchyla się;

33)   w § 45:

a)        ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Wstęp na posiedzenia Komisji jest otwarty dla mieszkańców, z zastrzeżeniem ust. 3.”,

b)       ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. W szczególnych przypadkach, wynikających z przepisów ustawowych, komisje mogą wyłączyć jawność obrad. W przypadku wyłączenia jawności obrad posiedzenia Komisji odbywają się wyłącznie w gronie ich członków i osób zaproszonych przez Przewodniczącego Komisji w celu udzielenia wyjaśnień.”;

34)   w § 48:

a)        ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Wnioski i opinie odrzucone przez Komisję umieszcza się, na żądanie każdego z członków w protokołach z posiedzenia Komisji, jako wniosek mniejszości.”,

b)       ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. Stanowisko Komisji przedstawia na posiedzeniu Rady Przewodniczący Komisji lub upoważniony przez Komisję sprawozdawca.”,

c)        ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Z posiedzenia Komisji protokół sporządza protokolant. Protokół podpisują Przewodniczący Komisji i protokolant.”;

35)   w § 51:

a)        ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„4. W przypadku, gdy wynik głosowania jawnego budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawidłowości obliczenia głosów, Przewodniczący może powtórzyć głosowanie, jeżeli wcześniej nie stwierdził, że uchwała została podjęta  lub odrzucona.”,

b)       ust. 5 uchyla się;

36)   § 56 otrzymuje brzmienie:

„§ 56. 1. Radni mogą tworzyć kluby radnych.

2. Klub może utworzyć co najmniej 5 radnych.

3. Przynależność radnych do klubów jest dobrowolna.”;

37)   w § 61:

a)        ust. 1 otrzymuje brzmienie:

     „1. Komisja Rewizyjna  działa na podstawie ustawy oraz Statutu Miasta Kobyłka.”,

b)       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Komisja Rewizyjna jest powołana w imieniu Rady do kontroli działalności Burmistrza i gminnych jednostek organizacyjnych. Komisja Rewizyjna wykonuje inne zadania zlecone przez Radę w zakresie kontroli.”;

38)   w § 62:

a)        ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W skład Komisji Rewizyjnej wchodzi co najmniej 5 członków powołanych przez Radę spośród radnych.”,

b)       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Komisja Rewizyjna wybiera spośród swoich członków  Wiceprzewodniczącego oraz protokolanta.”,

c)        ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej powołuje i odwołuje Rada na wniosek Komisji Rewizyjnej.”,

d)       ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„W skład Komisji Rewizyjnej nie mogą wchodzić Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady.”,

e)        ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„W skład Komisji Rewizyjnej wchodzą przedstawiciele wszystkich klubów, z wyjątkiem radnych wymienionych w ust. 4.”; 

f) ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Rada może dokonać w czasie kadencji na wniosek radnego lub Komisji Rewizyjnej zmian osobowych w składzie Komisji Rewizyjnej.

39)   § 63 otrzymuje brzmienie:

„1. Do kompetencji Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej należy:

1) organizowanie pracy Komisji Rewizyjnej;

2) zwoływanie posiedzenia Komisji Rewizyjnej;

3) kierowanie obradami Komisji Rewizyjnej;

4) składanie Radzie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej;

5) przygotowywanie projektu rocznego planu pracy Komisji Rewizyjnej;

6) organizowanie kontroli;

7) formułowanie wniosków będących przedmiotem głosowania;

2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, jego zadania realizuje Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej.”;

40)   w § 64 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. O wyłączeniu z udziału w kontroli decyduje Komisja Rewizyjna.";

41)   § 65 otrzymuje brzmienie:

„§ 65. W przypadku wyboru członka Komisji Rewizyjnej na Przewodniczącego lub Wiceprzewodniczącego Rady, członkowstwo w Komisji Rewizyjnej wygasa.”;

42)   § 66 otrzymuje brzmienie:

 „§ 66. 1. Do kompetencji Komisji Rewizyjnej należy w szczególności:

1)      realizacja zadań jakie nakłada na Komisję Rewizyjną ustawa;

2)      zajmowanie stanowiska w sprawach przekazanych Komisji Rewizyjnej przez Radę;

2. Komisja Rewizyjna opiniuje:

1)      wykonanie budżetu gminy;

2)      sprawy przekazane przez Przewodniczącego, dotyczące pracy Burmistrza i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;

3. Komisja Rewizyjna wnioskuje do Rady:

1)      o udzielenie bądź nieudzielanie absolutorium Burmistrzowi;

2)      o wszczęcie postępowania wyjaśniającego w przypadku stwierdzenia rażących zaniedbań w pracy Burmistrza oraz gminnych jednostek organizacyjnych.";      

43)   § 67 otrzymuje brzmienie:

„§ 67. 1. Komisja Rewizyjna obraduje na posiedzeniach zwoływanych przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, zgodnie z planem pracy oraz w miarę potrzeb.,

2. Z posiedzenia Komisji Rewizyjnej sporządza się protokół, który po przyjęciu przez Komisję Rewizyjną, podpisują protokolant oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.”;

43) w § 68 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 68. 1. Komisja Rewizyjna rozpatruje i rozstrzyga sprawy kolegialnie na posiedzeniach, zwykłą większością głosów, w obecności, co najmniej połowy swojego składu  w głosowaniu jawnym.

44)   § 69 otrzymuje brzmienie:

„§ 69. 1. Komisja Rewizyjna działa na podstawie rocznego planu pracy zatwierdzonego przez Radę  na pierwszej sesji roku kalendarzowego.,

2.  Projekt planu pracy na rok następny Komisja Rewizyjna przedkłada Radzie do 31 grudnia.,

3. W projekcie rocznego planu pracy Komisja Rewizyjna proponuje Radzie:
1) rodzaj kontroli;
2) jednostkę kontrolowaną;
3) zakres kontroli;
4) datę rozpoczęcia i zakończenia kontroli.

4. Na pisemny wniosek Komisji Rewizyjnej - Rada może wyrazić zgodę na przeprowadzenie kontroli nieuwzględnionej w planie rocznym.

5. Rada może postanowić o:

1) rozpoczęciu kontroli nie przewidzianych w planie pracy Komisji Rewizyjnej;
2) nierozpoczynanie kontroli przewidzianej w planie pracy Komisji Rewizyjnej;
3) przerwaniu kontroli;
4) rozszerzeniu kontroli;
5) zawężeniu kontroli.";

45)   § 71 otrzymuje brzmienie:

 „§ 71. 1. Kontroli dokonuje Komisja Rewizyjna.,

2. Podczas dokonywania kontroli Komisja Rewizyjna zobowiązana jest do przestrzegania:

1) przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących na terenie kontrolowanej jednostki;

2) przepisów o postępowaniu z wiadomościami zawierającymi tajemnicę państwową i służbową oraz z zakresu ochrony danych osobowych.,

 3. Zadaniem Komisji Rewizyjnej jest:

1) rzetelne, bezstronne i obiektywne ustalenie stanu faktycznego;

2) ustalenie ewentualnych nieprawidłowości i uchybień oraz skutków i przyczyn ich powstania, jak również osób odpowiedzialnych za ich powstanie;

3) wskazanie przykładów dobrej i sumiennej pracy.,

4. Komisja Rewizyjna przeprowadza kontrolę na podstawie pisemnego upoważnienia Przewodniczącego Komisji.,

5. Przed przystąpieniem do wykonywania kontroli Przewodniczący Komisji zawiadamia na piśmie na 7 dni wcześniej Burmistrza i kierownika jednostki kontrolowanej o:

1) zakresie kontroli;

2) dacie rozpoczęcia i zakończenia kontroli.,

6. Bezpośrednio przed przystąpieniem do kontroli  Komisja Rewizyjna przedstawia Kierownikowi kontrolowanej jednostki upoważnienie, o którym mowa ust. 4.”;

46)   § 72 otrzymuje brzmienie:

„§ 72. W związku z przeprowadzaną kontrolą Komisji Rewizyjnej przysługuje prawo:

1)    wstępu do obiektów i pomieszczeń jednostki kontrolowanej;

2)     wglądu do ksiąg, rejestrów, zapisów, planów, sprawozdań oraz innych dokumentów, dotyczących zakresu kontroli;

3)     zabezpieczania dokumentów oraz innych materiałów stanowiących dowód w prowadzonej kontroli;

4)     sporządzania lub zlecania sporządzenia niezbędnych dla kontroli odpisów oraz wyciągów z dokumentów;

5)     żądania od kierownika jednostki kontrolowanej wyjaśnień ustnych i pisemnych.”;

47)   w § 74 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Komisja Rewizyjna przeprowadza kontrole w dniach i godzinach pracy jednostki kontrolowanej.”;

48)   w § 76:

a)        ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Z przeprowadzonej kontroli Komisja Rewizyjna sporządza protokół  w 4 jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem dla:

1)     Rady Miasta;

2)     Burmistrza;

3)      Kierownika kontrolowanej jednostki;

4)     Komisji Rewizyjnej- (egzemplarz pozostaje w aktach);”,

b)       ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Protokół, o którym mowa w ust. 1 zobowiązani są podpisać wszyscy członkowie Komisji Rewizyjnej biorący udział w kontroli oraz Kierownik jednostki kontrolowanej. Odmowa podpisania protokołu wymaga pisemnego uzasadnienia.”;

49)   § 77 otrzymuje brzmienie:

„§ 77. 1. Komisja Rewizyjna po zakończeniu kontroli przedkłada Kierownikowi  jednostki kontrolowanej  protokół z kontroli. Kierownik jednostki kontrolowanej  ma prawo, w terminie 7 dni od daty otrzymania protokołu, przedstawić swoje stanowisko.

2. Po zapoznaniu się ze stanowiskiem Kierownika jednostki kontrolowanej Komisja Rewizyjna formułuje wystąpienie pokontrolne. W przypadku, sformułowania wystąpienia pokontrolnego  Komisja Rewizyjna przedstawia je Radzie. Rada przyjmuje wystąpienie pokontrolne w formie uchwały. Wystąpienie pokontrolne Rada kieruje do Kierownika jednostki kontrolowanej  w celu jego realizacji.”;

50)   w rozdziale II tytuł „Sprawozdawczość Komisji” otrzymuje brzmienie:

„Sprawozdawczość Komisji Rewizyjnej”;

51)   w § 78:

1) ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. Komisja Rewizyjna składa Radzie Miasta w terminie do 31 stycznia sprawozdanie ze swojej działalności z poprzedniego roku kalendarzowego.”,

2) ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Komisja Rewizyjna składa sprawozdanie ze swojej działalności na każde żądanie rady.”;

52)   § 79 uchyla się:

53)   § 80 uchyla się;

54)   w § 81 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Burmistrz powołuje oraz odwołuje swoich zastępców.”;

55)   § 82 otrzymuje brzmienie:

„§ 82. Burmistrz obejmuje swoje obowiązki z chwilą złożenia wobec Rady  ślubowania o treści określonej w ustawie.”;

56)   w rozdziale III tytuł „Kompetencje Burmistrza” uchyla się;

57)   § 83-88 uchyla się;

58)   § 89 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 89 Przed podjęciem uchwały w sprawie absolutorium Rada zapoznaje się z dokumentami określonymi w odrębnych przepisach.”;

59)   rozdział IV uchyla się;

60)   § 99 uchyla się;

61)   § 100 otrzymuje brzmienie:

„§ 100 Dochody Gminy określają odrębne przepisy.”;

62)   § 101 uchyla się;

63)   w § 104 ust. 2 uchyla się;

64)   § 106 otrzymuje brzmienie:

„§ 106. Kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej działają  na podstawie pełnomocnictwa udzielonego im przez Burmistrza.”;

65)   § 108 uchyla się.

 

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Kobyłka.

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia jej w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 kwietnia 2013 09:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agata Gawrych
Ilość wyświetleń: 919
22 kwietnia 2013 09:17 (Agata Gawrych) - Dodanie załącznika [statut_uchwala_zmiany_legislacja_3.pdf] do dokumentu.
22 kwietnia 2013 09:08 (Agata Gawrych) - Dodanie dokumentu.