Przetargi - archiwum

ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU „INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KOBYŁKA” W TRZECH SZKOŁACH NA TERENIE GMINY KOBYŁKA W 2012-2013 r.

Termin składania ofert 06 lipca 2012 r.

WES.271.1.2012

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III szkół podstawowych z Gminy Kobyłka w okresie od dnia 1 września 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku w następujących jednostkach:

 

1) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych Nr 1 w Kobyłce ul. Jezuicka 1 (ZSP-1),

2) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych Nr 2 w Kobyłce ul. E. Orzeszkowej 3/5 (ZSP-2),

3) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych Nr 3 w Kobyłce ul. Załuskiego 57 (ZSP-3)

 

Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych realizowany w 14 częściach.

 

Głównym celem zajęć będzie wyrównanie szans edukacyjnych uczniów oraz rozwój zdolności i zainteresowań dzieci oraz wsparcie procesu dydaktycznego, poprzez wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o zajęcia ogólnorozwojowe i wyrównawcze w zakresie:

1)      zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;

2)      zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;

3)      zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;

4)      gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy;

5)      specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych;

6)      specjalistycznych zajęć terapeutycznych – logorytmiki;

7)      zajęć przyrodniczo – ekologicznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

8)      zajęć muzyczno – artystycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

9)      zajęć ruchowo – tanecznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

10)    zajęć z języka niemieckiego, rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

11)   zajęć plastyczno – artystyczne rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

12)    zajęć matematyczno – przyrodniczych i informatycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

13)   zajęć literackich rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;

14)   zajęć artystycznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.

Szczegółowe rozbicie zajęć na godziny i grupy ujęte jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.06.2012 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Zamówień Publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wojciech Reutt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 czerwca 2012 14:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Reutt
Ilość wyświetleń: 2436
24 sierpnia 2012 13:16 (Wojciech Reutt) - Dodanie załącznika [wynik2.pdf] do dokumentu.
19 lipca 2012 12:40 (Wojciech Reutt) - Dodanie załącznika [wynik.pdf] do dokumentu.
02 lipca 2012 17:36 (Wojciech Reutt) - Dodanie załącznika [siwz__zmiana1.pdf] do dokumentu.